20 decembra 2015

Dvadsiaty deň

" Som. Som žena. A niekedy Žena. Pri príchode na Zemičku som dostala meno Miroslava.
Niekedy som aj kvapka rosy a padajúci list. Niekedy aj hruda Zeme a korene stromu...
Niekedy zas práve zažatý oheň, či dlane vnárajúce sa do studničky ... "
" Inokedy som čerstvá farba na rukáve, či bylinkami voňajúce vlasy a dupotajúce nohy.
Niekedy som dievčatko a niekedy starenka. A ostatné okamihy som niekde medzi tým.
Rovnako ako aj medzi Svetlom a Tmou. Niekedy sa motám a inokedy letííím...
a inokedy len sedím a kochám sa, že som. "
" Milujem pohládzajúci vietor na tvári, farby a vône. A niekedy som Prázdnota ..
a niekedy Plnosť .. plnosť Života. Niekedy aj cez bolesť a inokedy zas cez pochopenie.
"Všetci potrebujeme, aby sa niekto dotkol našich sŕdc." "
Mirka .. malé veľké žieňa. Bola som u nej na čarovnom kurze. A teším sa na ten ďalší.
Určite nehovorím len za seba.. :)
Už v máji sa môžete tešiť na nový kurz - o bylinkách.
Ona pozná bylinky a zelinky, ktoré rastú všade navôkol a vyrába z nich
zázračné mastičky a tinktúry.
Mám, môžem odporúčať .. a tie čajové zmesy .. hmm, jedna báseň..
Škoda, že každý košík má svoje dno.

článok o: Mirka Bužeková  ... Mirka na Facebook-u
fotoarchív: Mirka

niečo z jej ponuky:

Fotoarchív z jej seminárov, ktoré organizuje:
september v Zaježovej 2015 a júl v Zaježovej 2015 a jeseň v Biolke 2015


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára