11 septembra 2013

Hortenzie a koláč

Už dlhšie som si obzerala receptíky od Martinky.
Čakali sme návštevu, tak som skúsila, jeden od nej :)
 
nektarinkovo-medový koláč
pôvodný recept som si upravila,
aby to bolo ONO pre moje chuťové poháriky :) 
- použila som celozrnnú múku;
- nektarinky som zamenila za broskyne (úplne stačia 2-3kusy);
- hnedý cukor som nedávala (to som znížila aj dávku medu);
- pekanové orechy som nahradila vlašskými (pár posekaných a zomleté navrch);

V mojej záhradke boli len ružové a modré hortenzie.
Niektoré som strihala v plnom kvete - tie ostali rozvinuté aj po sušení a zachovali si modro-ružovú farbu.
Niektoré strihané pri miernom odkvete - tie oružoveli :)
Niektoré sušené nad sporákom - zošuverené, ale krásne modré.
Servítka, ktorá skončila na ..
Psst, o tom niekedy nabudúce :)
 

Na záver Vám ukážem niečo z mojej
rozrastajúcej sa zbierky..

1 komentár: