27 februára 2013

Jarná - Jarný

Čo Vás pri týchto slovách napadlo?
Mňa nálada a nákup.
.. a takto to u mňa rozkvitlo..
(lila taniere s džbánom zn. Ib Laursen)
***
V pondelok som blúdila netom-svetom
Zablúdila som na stránky Bellarose , našla pár drobností
(ktoré som dlhšiu dobu hľadala), tak som spravila objednávku
a zaplatila prevodom.
Dnes mi už volal kuriér, že stojí pred bránkou; a ja šťastná ako blcha !
(poctivo zabalené v dvoch škatuliach)
***
(2 svietniky v tvare ruže od Ib Laursen;
mydelnička s ružovým mydlom od Cath Kidston
a jasmínové mydlo Le Chatelard)
***
(pánske mydlo pre pána M. - nádherne vonia; mydlo samozrejme)
Ale aj On <3
***
(od Ib Laursen)
Svietniček do ruky si želala moja "svokruša" - tak prečo jej nesplniť sen?
***
(od Bloomingville)
asi doobjednám viac kusov štipcov - sú neskutočné :)
***
(vysačky, od IB)
***
(kovová hviezda od IB :) )
Trošku som bola sklamaná jej veľkosťou;
resp. jej menším vzrastom
***
(2 zápisníčky - hádajte od koho? :) )
***
Nehnvajte sa na mňa,
zvyšok zásielky Vám teraz neodhalím !
Bude to prekvapenie pre Vás..
.. čochvíľa, a publikujem svoj STÝ príspevok
(tak čudne mi to znie)
a to tajomstvo poputuje
do výročnej Giveaway - súhlasíte?

4 komentáre:

  1. Tak tomu sa povie nákup. Krásne vecičky. A blahoželám k blížiacemu sa stému príspevku. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, snáď táto giveaway bude mať väčší úspech ako tá prvá :)

      Odstrániť
  2. No teda, ty si sa rozšupla :) super jarný nákup a myslela si aj na svojich blízkych, radostí plná krabica. Kto by si pomyslel, že budeš písať čochvíľa 100.tý príspevok, ubehlo to a želám ti nech ich je aspoň raz toľko;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reni, a to som všetko ešte kupovala s vyše 30%tnou zľavou - veď cena by bola inak aj 3ciferná !
      veru - radosti bolo, keď volal kuriér
      k tomu príspevku ešte síce ubehne týždeň/dva, ale, snád to vyjde :)
      myslím, že pekný darček bude "pre Vás" ..

      Odstrániť