08 januára 2013

Skladové drobnôstky I.

Úvodom príspevku Vám prinášam pozdravy z mojich skladov :)
V jeho útrobách sa nachádzajú drobnôstky, ktoré Vám po menších častiach budem predstavovať,
keďže ich znovuvrátenie do bežného života je zdĺhavá robota.
***
 na 1.obr je kuchynská poličká od prastarkej - predpokladám, že bude "farebná",
keďže si netrúfam na úplné 100%tné zbrúsenie starej farby.
a kredenc? asi tiež bude nejako farebne zladený.
***
A tu je "moja letná kuchynka", možno príde na ňu rad skôr, ako si myslím :)
***
Na záver, spomínaný toaletný stolík.

8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. pred alebo počas renovácie stihnúť opraviť domček - to by bola väčšia paráda

      Odstrániť
  2. Teda ty máš ale množstvo kúskov na renováciu, len času keby bolo viac že? Určite budú vyzerať úžasne. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veruže, mám, aj sa ich sem bojím pridávať, :D
      ten čas, to je hlavný problém
      vždy, ked sa chystám niečo robiť, pripletie sa do toho niečo - však to poznáš

      Odstrániť
  3. Krásné poklady! Jen asi to bude boj s časem, vše to bude asi dost časově náročný...každopádně přeju, ať se daří a těším se, jak se budeš průběžně chlubit výsledky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. s tým zeleným kredencom čo ideš robiť? babka mi taký ponúkla, ale keď neviem čo by som s nim spravila,,,, nejak si neviem predstaviť jeho prerábku, ale do nášho záhradného domčeka by bol možno pekný :-) tyrkysová

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hrozne sa mi paci takyto nabytok v novom sate. ked raz budem mat vlastne byvanie a nieco take zozeniem, tak rozhodne pojdem v tvojich slapajach ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. noo a ja začínam chodiť v Tvojich šľapajách - pokúšam sa o book neviem čo .. oblepovať predné stránky fotoalbumov a robiť z nich niečo zaujímavejšie :)

      Odstrániť