25 októbra 2012

Premena kredenca

Ukradomky využívam posledné teplé lúče Slniečka a "hrám" sa s kredencom.
***
detail vitrínky
 ešte ju treba doopaľovať a obrúsiť, vyčistiť a zatmeliť
a až potom sa môže ísť na maľovku
***
včera som natierala základnou farbou - bielou
ešte sa rozhodujem, či nezmením rozhodnutie a farba zostane biela?
***
alebo sivá? čo Vy na to?
***
 či iná farebná kombinácia?
 ***
Najväčšiu dilemu mi robia úchytky a ich správny výber.
Na trhu je veeeľa rôznych druhov, typov - ale ktoré sú tie správne?
***
možnosť A:
***
možnosť B:
***
možnosť C:
***
možnosť D:
 ***
možnosť E:
 ***
možnosť F:
***
možnosť G:
***
možnosť H a I:
 
***
možnosť J: 
***
možnosť K:
***
možnosť L:
***
možnosť M:
***
 možnosť N:

Budem Vám vďačná za každý jeden príspevok s nápadom :)


8 komentárov:

  1. Ja mám pocit, že v akejkoľvek farbe bude výnimočný.Je to pekný starý kus a obnova túto krásu ešte zvýrazní.
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja tiež idem renovovať starý kredenc a rozhodujem sa medzi úchytkami,čo majú na bellarose - a náhodou som si vybrala do užšieho výberu B a E ale asi skôr B alebo podobné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už konečne si sa k nemu dostala? ja by som bola aj za kovové, keďže mám na jednom šuflíku/na vitríne/na dolných dvierkach dierku pre kľúčik + mechanizmus (síce to na foto nevidno) .. ale, zas som videla aj kombináciu kov+porcelán (a keďže ešte nemám ani zariadenie, nechcem moc špekulovať, aby sa to neskôr hodilo do domčeka) :)

      Odstrániť
    2. Zatiaľ som dala opraviť dvierka - lebo boli prasknuté. Prezerám si rôzne kredence a špekulujem ako ho natrieť.Akou farbou ho ideš natierať - neviem aký druh by som mala použiť.

      Odstrániť
    3. dala opraviť? veď samaaa, nie? :o) A farba? Do bytu jedine akrylovú farbu - nesmrdí, noo kúpila som Barakryl béžový, pri najhoršom šupnem do neho trošku čiernej, a bude sivý :D

      Odstrániť
    4. To by som sama nevedela - dala som ich opraviť stolárovi,lebo chýbala časť drevenej výplne. Tiež sa chystám natrieť na béžovo. Dík za typ na farbu.

      Odstrániť
  3. Ide ti to od ruky a pokial sa nevies rozhodnut ci na bielo alebo na sivo, alebo na ...., ja by som to vyriesila tak, ze by som ju zvonka natrela na bielo a vnutro by som natrela inou farbou, potom uz len vymenit sklo za cire a dilema je vyriesena. Uchytky, no nadherne, mne najviac ucarovali tie od F po I, lebo take som este nevidela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja by som presne naopak .. vnútro na bielo, a zvonku na sivo (aspoň 1náter) - aby som mohla z toho spraviť patinu .. sklo nechám, len úchytky kúpiť a bude to ono .. úchytky F - I nájdeš na knk.sk
      snáď tu môžem robiť reklamu :D

      Odstrániť